sobota, 26 kwietnia, 2025
Strona głównaBez kategoriiPiwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie...

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

Rosnąca popularność piw bezalkoholowych w Polsce jest związana z trendem zdrowego stylu życia i świadomej konsumpcji, który szczególnie przyciąga młodsze pokolenia. Z raportu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego wynika, że rynek 'zerówek’ osiągnął imponujący wzrost, a konsumenci coraz chętniej sięgają po alternatywy dla tradycyjnych napojów alkoholowych. Młodsi klienci dostrzegają korzyści zdrowotne tych produktów, a zanikające zainteresowanie piwami alkoholowymi może świadczyć o trwałej zmianie w preferencjach konsumenckich.

Link do artykułu: LINK

Inne w tej kategorii
- Advertisment -
Google search engine

Najnowsze