czwartek, 29 maja, 2025
Strona głównaPublicystykaBadanie: Polacy poszukują sklepowych promocji rzadziej niż m.in. Węgrzy i Francuzi

Badanie: Polacy poszukują sklepowych promocji rzadziej niż m.in. Węgrzy i Francuzi

Z raportu wynika, że 37,5% Polaków poszukuje zniżek w sklepach, co świadczy o ich rosnącej umiejętności radzenia sobie z inflacją. Detaliści odpowiedzieli na te potrzeby, zwiększając liczbę akcji rabatowych, szczególnie w dyskontach. Ponadto, 32,8% polskich konsumentów częściej robi zakupy online, a 29,6% deklaruje, że stara się dokonywać bardziej świadomych wyborów zakupowych. Porównania z innymi krajami europejskimi wskazują, że Polacy są mniej aktywni w poszukiwaniu promocji niż ich zagraniczni odpowiednicy.

Link do artykułu: LINK

Inne w tej kategorii
- Advertisment -
Google search engine

Najnowsze