czwartek, 31 lipca, 2025
Strona głównaPublicystykaPonad 77 proc. Polaków w przerwie reklamowej przegląda treści w komórce

Ponad 77 proc. Polaków w przerwie reklamowej przegląda treści w komórce

Według badania przeprowadzonego przez Hybrid Europe, 77,5% Polaków przyznaje, że sięga po telefon komórkowy w trakcie reklam telewizyjnych. Zjawisko to może być skutkiem uzależnienia od Internetu oraz nadmiernego korzystania z mediów społecznościowych, szczególnie wśród młodszych pokoleń. Badania pokazują, że szczególnie osoby w wieku 25-34 lat oraz z wyższymi dochodami są bardziej skłonne do multitaskingu, podczas gdy starsze generacje pozostają wierne tradycyjnej telewizji. Ekspertki zwracają uwagę na rosnącą niechęć do reklam, które postrzegane są jako przerywnik w oglądaniu, co w rezultacie prowadzi do większej aktywności w sieci podczas przerw reklamowych.

Link do artykułu: LINK

Inne w tej kategorii
- Advertisment -
Google search engine

Najnowsze